Rastlösa Lena på språng igen

Denna gången bär det av till Floda ihop med Daniel :) så nu ska man bli Floda bo.
Efter många samtal och visningar har jag nu hyrt (eller ska hyra ut) min lägenhet i andra hand. Vill inte riktigt bli av med den än.
Blev klart idag att jag hyr ut den from 1 maj. Så nu blir det flytt till Floda. Ser verkligen framemot att flytta ihop m honom, trivs ju så bra m honom.
Det är tidigt, men varför ska man vara feg o inte våga chansa här i livet? Livet är alldeles för kort för att man ska fundera fram o tillbaka och vela hela tiden. Jag gillar spontana saker.
Detta va inte min plan från början, men va fasiken. Jag måste ju våga!

Nu sitter jag i Floda, ensam i hans lägenhet och kollar runt på nätet. Är nog lite hungrig också.
Måste kolla om han har något och äta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men knasboll!!!! Jag kunde ju hyrt din lägenhet!!!!!!!!!!!

2009-04-07 @ 10:01:31
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Emma



Det är lugnt.. :) Hur är det med dig? Med mig är det ok. Med täppt näsa och snart lite påskledigt klagar jag inte! :) vad hittar du på i påsk?

2009-04-09 @ 12:01:55
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0