Att inte grilla en vacker dag som den här är nästan ett brott.

Sitter nu här vid datorn fast att det är underbart väder ute. Ska snart gå ut och ta mig bort till Jessica och sedan dra mig vidare till Partille och hämta D. 16.50 ska vi besiktiga bilen, håll tummarna att den går igenom utan anmärkningar, efter det ska vi åka till hans mor och grilla :)
Mickis kommer hit till Floda ikväll och hinner även då umgås med henne lite innan jag åker hem till Borås imorgon.

Hostan sitter kvar och vägrar ge sig, ibland känns det som att den blir värre. Nu måste jag banne mej bli helt frisk!
Skulle följt med Jessica och Leo på sångstund idag men efter att ha kört D till jobbet fick jag en migrän attack. Blixtra till i ögonen, huvudet blev 10 kg tyngre och kräktes lite. Sov i 3 timmar och tappa sedan upp ett bad. Bada i ca 1 timma och tror även jag råka somna där en liten stund. Nu efter ca 4 alvedon har den värsta smärtan lagt sig, kan gå riktigt och behöver inte kisa. Två alvedon till och sen är det över. Ska kanske köpa lite starkare värktabletter så jag har när dessa attacker kommer som en våg över mig.

1 April var igår, blev som tur va inte lurad (inte vad jag vet iaf). Någon som blev lurad?

Nu ut i det fina vädret och sen väntar grillningen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Tack så mycket! Jag gillade jackan jag oxå!Hur har du haft en fin helg?

2009-04-06 @ 09:02:13
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0