Torsdag

Sitter hemma hos Mickis och kikar runt på internet och dricker en kopp kaffe.
Ska hem till Josefin och umgås med henne senare i eftermiddag. Solen skiner idag men det är ganska kallt ute. Det är en sån där fin kall dag idag.
Igår kom Mickis och hämta mig i Borås, vi åkte sen till Herrljunga och käka pizza. Ännu en onyttig måltid denna veckan. Fast jag får äta onyttigt, jag får inte dåligt samvete längre om jag gör det.
 
Vi börja kolla på Den lilla sjöjungfrun [haha], sen kom Mickis bror och vi blev väl båda två lite chockade. Han hade en bra skiva som han ville lyssna på och då åkte han hit från Floda(?!). Vi stängde av filmen oh åkte hem till Kiffe,de skulle grilla. Konstiga människor finns det gott om.
När vi kom tillbaka kolla vi på styvbröder, den va kanon bra. Himla rolig film.
Sen låg jag och Daniel i soffan och knödde och somna till Oliver och gänget.

Imorgon är en tung dag som jag verkligen inte ser framemot. En dag jag helst vill slippa.
Jag är glad att Josefin är hemma. Hon finns alltid där.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Har du varit i herrljunga din filur?? Hoppas att det är bra med dig! Tänker på dig hela tiden. Puss

2008-11-20 @ 16:39:13
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

pöss

2008-11-20 @ 22:59:08







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0