Söndags seghet

Kom hem från Götet för ca 4 timmar sedan. Har legat i soffan hela tiden o glott på tv. Repriser på söndagar är underbart. Hann t om se på One tree hill och Gossip Girl för en gångsskull. Inte varje söndag jag kan se på dessa två program som jag (eftersom jag är en serietönt) tycker är jätte bra.
Snart har jag sett klart på Grey´s Anatomy säsong tre. Har missat massa avsnitt har jag märkt.

Igår va jag på Trädgårn. Housetåget. Va himla trevligt, tog ju sitt lilla tag innan jag väl fick tummen ur ooch åkte till götet och hem till Kenneth. Nu tar det väl 4½ år innan jag åker igen [haha].
Va lite seg igår så det blev en tidig hemgång igår (halv fyra!!), då brukar jag ju sova efter en utgång här i stan. Haha.

Efter att ha gått runt på mässan igår blev jag otroligt sugen på att börja plugga igen. Arbetsterapeut, hudterapeut eller Röntgensjuksköterska. Har inte bestämt mig än. Finns även andra utbildningar jag ska läsa lite mer om.
Starta eget skulle jag vilja göra också. Oj, va mycket jag vill göra!! Kommer att sluta med att jag har hur mycket studielån och vanliga lån som helst. Hatar att jag aldrig kan bestämma mig. Fast, det blir jobb nu ett tag, sen får vi se. Ödet får bestämma.

Nu ska jag äta och sedan snarka till Grey´s anatomy.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är rysligt roligt att plugga, det är nog det bästa beslut jag tagit i livet. Man får ju så bra mycket mer än en utbildning, man får allt det där som man annars inte skulle fått. Exempelvis dra ut på det "tråkiga" vuxenlivet och ständigt träffa nya människor :-) förresten var Umeås monter bäst ^^,

2008-11-16 @ 23:27:53
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Hej gumman! Du ska sluta vara så självkritisk! Du är jätte fin oavsett när!! Vad är det du funderar på? Något jag kan stötta dig i? KRAM

2008-11-17 @ 11:15:00
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0