Snart jobb

1 timma kvar tills jag börjar jobba. Jag känner inte för att jobba idag, fast det hinner nog ändras när jag väl kommer till jobbet. Trivs ju faktiskt väldigt bra och det är kul att jobba. Det är kul att känna sig vuxen.

Imorgon, ja då är Josefin hemma. Kl 11 kommer hon till Herrljunga och det är tråkigt att jag inte kan vara där och hämta henne. Jag gillar inte att jag jobbar helgen hon kommer hem. Det är så med livet, man får inte alltid sin vilja igenom.
Man får ta det med en nypa salt och tänka positivt, hon ska ju vara hemma i två månader.

Idag har jag då varit hos optikern, betällde nya linser och kolla på glasögon. Fanns inga där som jag fastna för. Ska nog banne mig gå till en optiker där man kan få 2 för 1. Sen borde jag väl hitta en ny optiker här i stan. Att fortsätta gå i vårgårda är bara slöseri med pengar och tid.

Usch va jag är trött, hatar vädret och vill att sommaren ska vara här. Jag hatar vintern.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Eller hur? Det känns jävligt bra nu i alla fall.. Du borde komma och hälsa på snart

2008-11-07 @ 19:08:43
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0