Onyttig lunch

Mötte upp Josefin i knalleland och då gick vi vidare in till stan. Efter att Josefin hade haft sitt lilla möte gick vi vidare till Tellus för att äta denna goda onyttiga lunchen. Kebabtallrik med extra sås och fefferoni. Mumsigt värre.
Va riktigt skönt att gå ute idag, fast att det är ruskigt kallt! Kinderna blir så där fint rosiga. Mössa, vantar och halsduk är ett måste vid såna här kalla dagar.
Åka till värmen är något jag fortfarande vill göra. Känna värmen och solen är ju bara så underbart! Älskar värmen.

Vattnet är avstängt här just nu. Kan inte diska eller tvätta händerna. Vet inte ens om jag kan spola i toaletten?! Får kolla upp detta så jag vet om jag kan gå på toaletten eller inte. Jisses.

Nu ska jag börja med ett nytt system här hemma tror jag. Nu ska jag bara köpa mat och dyligt till mig, så får pojkarna köpa till dom själva. Är trött på att allt ska vara slut eller att de tar saker jag har köpt som jag vill ha. Sylt o sånt kan man ju ha ihop. Ska banne mig ha en egen hylla i kylskåpet och ett eget fack i frysen. Ska t om skriav mitt namn på allt!
Diska är dom båda dåliga på oxå. Hädanefter diskar jag enbart efter mig själv! (får se hur länge det håller)

Pratade precis med storebror i telefonen. Bebisen mår bra men ligger på observation.
Den lilla krabaten va inte stor.
1830 g och 43 cm. Inte stort. Exakt 03.00 föddes han i natt.
Är så glad nu. 

Nä nu ska jag kolla om vattnet har kommit tillbaka sen ska jag iväg och handla. 

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0