Lycklig som få

Ikväll har jag väl inte gjort så mycket vettigt. Varit hos Klas, lämna några lådor, drack kaffe och prata lite..
Kolla även lite på hockeyn. Tråkigt att Ryssland gjorde mål bara.

När jag kommer hem så finns det mat åt mig! Helt otroligt! Aldrig hänt förut, blev väldigt glad då. [hehe]

Imorgon ska jag till optikern på undersökning och beställa nya linser.. Ännu mer pengar som försvinner, eller så kanske man ska köpa nya glasögon.. Ett par färgade kanske...?
Någon som kan hjälpa mig med färg?

Imorgon åker älskade Josefin hit ner! Snart är hon här!!! Wiiieee!
glad till tusen.

Kommentarer
Postat av: Martini

Rött är snyggt, eller svart :) Glasögon är faktiskt jäkligt hippt. :)



Japp, snart kommer Jossan!:)

2008-11-07 @ 00:24:38
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0