Lunch på stan

Idag käka jag lunch med Mikke. Vi gick till Eest och åt sushi, sen gick vi till Espresso House och drack en varsin stor Latte. Himla kul att träffa honom, the Giant [haha].
Prata lite om när vi va i Falkenberg i somras och cepa. Hans kompis hade filmat oss och jag lät lite som lilla My fick jag höra. Jag som hade tagit några drinkar den kvällen kommer inte ihåg att han hade filmat. Mikke skratta rätt gott åt mig idag när han berätta detta. Han skulle även kolla m Fidde om han hade kvar den, tror jag dock inte.

En sak till vi prata om är denna vimmelfotograf som springer runt på Harrys. Man är ganska trött på honom när han kommer och slänger upp kameran rätt i ansiktet och man ser ut som Hel***e. Så vi ska ta med oss ett cykellås nästa gång och sätta på hans vespa. Haha, kan va en ganska kul syn när han ska köra iväg och upptäcker att han inte kommer någonstans. Kanske en ganska elak sak att göra. Fast, man måste ju ha lite kul. 


                               Jag och Mikke i Falkenberg     Jag och Mikke i Falkenberg i somras       

                                       
                                         Dagens Outfit   
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vart har du köpt kjolen? Den är jätte fin!

2008-11-06 @ 16:18:08
Postat av: Lena

Tack så mycket! Kjolen har jag köpt på White i Borås. :)

2008-11-06 @ 16:20:11
Postat av: Emma

Jag har en likadan kjol!!! :)

2008-11-06 @ 16:28:33
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Halloj gumman! Ann-SOfie här. Ville bara ge mig tillkänna :) Jag är allt här och läser ska du veta :) Ville säga att du är lika fin som alltid !!! Puss Puss








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0