Jag vill stoppa ett stort misstag

man får höra massa saker från höger och vänster, jag har aldrig sett det. Varför gör inte folk något åt det som händer och varför ska man såra andra?
En person jag känner [nämner inga namn] är på väg att göra sitt livs största misstag. Jag vill, men kan inte stoppa det. Jag känner just nu avsky mot de personer som sårar denna stackars människa.
Sanningen är hemsk, vill JAG såra personen genom att berätta eller ska jag låta bli?
Jag kommer att ångra mig resten av livet oavsett om jag berättar eller låter bli. Personen detta handlar om kommer väl att hata mig oavsett också. Svår sits nu..
 
Nu har jag gjort mitt första pass [25 timmar] på det nya schemat. Gick jätte bra och va inte alls så jobbigt att vara på jobbet så många timmar som jag trodde det skulle bli. Nu är jag ledig tills på tisdag kl 13. Skönt med en lång helg.

Nu ska jag städa och diska. Sola idag kanske? maybe...
Gå till affären måste jag göra också.
See ya. Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej stumpan.



Jag tycker att det verkar vara en jobbig situation, men om jag skulle ge dig råd så skulle det nog vara:



Lyssna på ditt hjärta, vad säger det? Utgå ifrån vad du själv hade velat veta, tänk på konsekvenserna.



Jag vet inte om du blir så mycket klokare men det är vad jag hade på mitt hjärta.



Kramiz/majsan bajsan

2008-11-13 @ 19:14:43
Postat av: Emma

Svar; Lägg av och var så självkritisk! Du är jätte fin! Hur är det med dig? Läste inlägget.. Känns som att du funderar en del? KRAM

2008-11-16 @ 20:25:08
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0