Jag vill inte vara någons morsa

Har kört två maskiner idag, varit på APT möte på jobbet och ska väl snart åka hem till Klas och lämna lite lådor. Sen klockan nio ska jag slänga mig i soffan med filten och kanske något gott att äta och se på Grey's Anatomy.
Sen ska jag sova himla gott i min säng och ta lite sovmorgon imorgon. Känns som att det va längesen jag sov ut nu.

Som i vanlig ordning så är inte disken diskad eller något städat överhuvudtaget här hemma. Han där inne gör ju inget annat än att sitta vid datorn dagarna in och ut. Jag bad honom gå ner till tvättstugan och ta ut mina kläder ut torktumlaren och ställa in påsen i torkrummet, det kunde han göra. Men inget annat gör han, måste alltid säga till honom.
Jag kan inte förstå att man kan vara så beroende av att sitta och spela massa dataspel hela dagarna. Jag kan bara inte.

Jag vill inte vara någons morsa! Den enda mamman jag kommer att vara är till mina framtida barn, inte till en vuxen människa. Får se hur länge jag står ut och bo här. Det funkar annars jätte bra att bo ihop med två killar. Den ena är ju inte hemma på veckorna.

Josefin, jag kan visst lägga ut sådana bilder på oss för vi är så fina där =)
Vänta bara tills de andra bilderna kommer upp här =P

Puss

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0