Jag är glad

Har varit i Herrljunga/Ljung och Floda hela helgen.. Umgåtts med Mikaela och Josefin.
Fredagen var hemsk. Tack Josefin och Anneli som fanns där. Ni är underbara.

Träffade killen i mitt liv idag. Min lilla brorson Leo. Så liten och världens sötaste och snällaste bebis. Han log t om mot mig idag, kollade på mig med sina stora blå ögon och gnydde bara lite. Grät gjorde han kanske max 2 sec.
Skulle kunna sitta och bara kolla och prata med honom hur länge som helst. Min bror och svägerska prata med mig flera gånger men jag hörde inte vad de sa eftersom jag prata med Leo. Haha. Glömde av mitt kaffe och att jag va tvungen och gå på toaletten. Ja, så kan det gå.

Faster Lena ska även vara gudmor :)
Nu ska jag sova.
Godnatt allihopa


Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0