Halloween

Partykväll
Stad: Göteborg

Kläder: Klänning

Tillsammans med: Johanna o Floda pojkar

Förfest: Hos Daniel i Floda

Favoritdrink: White Russian

Äter: Inget på förfesten, kycklinggryta hos Maja

Går vidare: Åker in till Göteborg och BLVD

Dansar till: Massa olika

Lovar mig själv: Att inte dricka så mycket och dricka mycket vatten. Som jag då tyvärr aldrig håller.

Transportmedel hem: Pendeln från Gbg till Floda. Sover hos Daniel.

Fyllemat: En korv med bröd på Frank's

Somnar: Efter fyra någongång.


Bakismorgon/dag

Vaknar: Alarmet på telefonen ringer kl nio, går inte upp fören efter tio.

Huvudvärksstatus: Huvudet har krig

Cravings: Kaffe som vanligt, måste ha kaffe. Och massa vatten.

Äter: Pizza. Hawaii med Kebabsås och dricker Coca-cola.

Aktivitet: Inte så mycket aktivitet. Va i värsta koman och ropa väl nästan mest på hjälp[haha]. Jo, åkte ju iofs på kalas hos syster.

Umgås med: Morgonen: Daniel, Johanna och Kristian. Sen familjen, Johanna och Mikaela.

Hyrfilm: Hyrde ingen film idag, orka inte åka och kolla. Satt vid datorn nästan hela kvällen, eller så låg jag i soffan och va sjuk i koman. Tyckte synd om mig själv.

Minnen från kvällen: Massa roliga minnen, men även tråkiga.

Kläder: Jeans och t-shirt. Sen mysbyxor, linne och kofta.

Lovar mig själv: Att aldrig mer dricka, men det håller man aldrig.

Humör: Trött men glad.

Planerar: Planerar ingenting på bakisdagen. Förutom att ligga i soffan och halvsova/kolla på tv.

Somnar: Vid tolvsnåret, vaknar tusen gånger av att fulla människor ringer och väcker mig.






Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0