Faster Lena

Ja, i natt fick jag ett efterlängtat mms. En bild på en liten nyfödd pojke. Jag har blivit Faster! Å va jag har längtat!
Bebisen kom ca 3 veckor för tidigt. Mamman hade havandeskapsförgiftning men mådde hyfsat bra när jag prata med henne igår eftermiddag. Då hade värkarna börjat men det skulle nog ta några timmar. Och ca 12 timmar senare kom det ut en liten pojke. Jag är så glad just nu att jag kan börja gråta!
Jag har köpt och kommer att köpa ännu mer kläder och saker till min brorson. Äntligen en liten bebis jag kan skämma bort. Undra vad han får för namn.
Bild på den lille kommer inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Grattis till att du blivit faster! Jag hoppas att du inte tänker för mkt på det här med N! Älskar dig!

2008-11-17 @ 14:17:39
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Grattis Lena till att du blivit faster. Själv blev jag ju också faster för 7 veckor sedan till Jimmys lille Mattias :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0