Det ingen vet

Tre timmar kvar tills jag börjar jobba. Idag blir det till att åka förbi Maxi och köpa lite gotta. Blir alltid sugen på något gott precis när jag har kommit till jobbet.
Har legat och vilat en stund, 30 min som blev nästan 2 timmar. Men gud så gott det va att ligga i sängen under en filt och sova. Behöver inte ha så jätte dåligt samvete eftersom jag ska till jobbet sen.

One tree hill är på tven, sneglar lite hur som. Vill ha den senaste säsongen på dvd så jag bara kan ha ett One tree hill maraton. Har missat massa. Å va tråk detta blev.

Lite fotboll. Blåvitt vann över Djurgården igår med 3-1, underbart. Synd att dom inte kan ta sig förbi upp till en andra plats, men gott att Kalmar vinner [Elfsborg kommer INTE vinna]. Oj va hatad jag blev där nu, kändes verkligen i hela kroppen.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Ser ut som ett skatbo.

Puss


Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0