Lördagens slappdag




Idag har jag varit jätte trött, förstår inte varför(?) hehe.. bakis är nog det rätta ordet..
Mikaela och Mikael var här och åt god mat. Potatisgratäng, lövbit, sallad, vitlöksbröd och chokladpudding till efterrätt var det som stod  på menyn. Jag och Mikaela, ett riktigt bra teamwork. Vi ska starta en egen catering firma [haha]. Njae...

Ja, igår va det jätte kul! Va ett tag sen jag och Alex festade med varandra, o mer kul var det att jobbarkompisarna var med! Bowlingen vann Fredrik (ensam kille), men han mådde väl bra för det :) Jag kom på andra plats (jag är ju bäst) och Alex blev trea. Trodde faktiskt att jag skulle förlora, men oj va fel man kan ha! Glad är jag för det!

Efter bowlingen blev det Harrys för mig och Alex, Fredrik gick hem och de andra flickorna gick till Brasseriet.
Inne på Harrys fick Alex sin present (i efterskott), en sexa vidrig shot blev det i present från mig. Den tyckte hon inte om men drack så fint upp den. Hon mådde väl inge vidare i morses när hon vakna.


Är det inte fint när man får meddelande där det står:

-'hej hjärtat du vet att du aldrig kan göra mig något ont:) saknar dig massa pussar'

-'Hej hjärtat, ville bara höra din röst :) puss'

-'När ska vi göra ett seriöst försök att älska varandra? Det finns något speciellt med dig som jag vill ta reda på vad det är. Puss'

-'Vad söt du är när du sover ;)'

Sådana här meddelanden är väldigt uppskattade och man blir glad när man läser det.





Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0