The perfect song for the day

I have a dream- Abba. The perfect song for the day

Två bussar åkte förbi mig, två bussar! Fasiken va arg jag blir!

Har nu gjort min sista kväll denna veckan och det är så skönt att vara ledig några dagar. Blev dock en mindre dag ledigt, hoppar in extra på måndag. Himla gott det, blir goda pengar nästa månad :)   Då ska jag och Alex åka utomlands. Det blev bestämt idag, när solbrända Erika kom in på jobbet och berätta om sin utlandsvistelse. Snöade massa på vägen hem, fast nu är all snö borta igen. Tackar för det! Fast, hellre snö än slask.


Imorgon ska jag till bror min och mysa med lilla Leo. Älskar att vara faster och vill vara med honom så mycket jag bara kan. Så imorgon bär det av mot Floda vid en hyfsad tidig tid för att spendera stora delen av dagen med Leo.
Kommer självklart att umgås med Fredde och Jessika, när Leo sover eller äter :)  [haha]

Snart, eller om 20 dagar fyller Josefin 25, då ska hon firas :)
Mys i Göteborg, jul på liseberg och äta god mat och dricka lite vin är planerat. Ska bli så kul!
25 år, jisses va hon är gammal :P [skojjar bara]. Bara två år kvar, sen är det min tur att bli 25. Josefin, du är värd att ha den bästa födelsedagen någonsin! 

Nu ska jag fortsätta kolla på Brothers and sisters och sen gå och lägga mig.
så godnatt allihopa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nåväl.. så gammal är jag inte :-P bara lite, höhö!

2008-12-03 @ 00:51:22
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0