Stänkaren

Ofan, det e ju stänkaren på tv. Det måste jag ju se!

Blev ingen utgång idag, Mikaela fick magsjuka och Josefin måste plugga. Lite skönt ändå, kan jag spara lite pengar. Nu blir det ingen utgång innan juldagen. Juldagen är det fest som gäller :) (förutom personalfesten den 19:e och Josefins 25 års dag den 23:e)

Sitter här med mitt vin, ska rensa bland alla mina saker här hemma hos pappa. Ganska skönt då att det inte blev utgång idag. Imorgon ska jag åka hem till Borås, börjar jobba tidigt på måndag, 7-14,30. Härligt med dessa extra turer.
Behöver verkligen spara nu. Inget mer shopping och inte massa onödigt köp i affären. Ska bli riktigt ekonomisk (nästan lite snål).

Ingen som vill köpa ett matsalsbord med tillhörande 6 stolar?
Använder det inte och det tar bara massa plats hemma hos mor min.

Nu har pappa redan somnat i soffan och hans snarkningar gör så att det skakar.
Nu ska jag rensa.
Godnatt allihopa




Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0