somewhere back in time

Nu har jag tagit mig ännu en kopp te, kamomill te med honung. Gott. Det som fattas är bara lite scones med ost och apelsinmarmelad på.

Nu när jag blev sugen på scones längar jag tillbaka till England. jag vill dit nu... Jag vill sitta i Hyde park, äta en glass i solen och kolla på alla människor som spelar fotboll och bara njuta. Nu är det ju inte varmt där men bara tanken får mig att le. 

Ja, va fasiken har jag gjort idag? Ingenting. Det är ju hemskt. Jo, jag har ju jobbat, diskat och bara varit. Letat lägenhet har jag gjort också. Men det finns inga nya, inga där jag vill bo. Bara på hässleholmen och sjöbo. Där vill jag inte bo. 
Någon som har en ledig tvåa i Borås? 
Va underbart det hade varit och ha sitt egna lilla place igen, alldeles för sig själv och inga krav som ställs och inget tjat. Underbar tanke.

Nä.. nu ringer Mikaela.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :) Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu lottar jag ut en gratis, så kika in hos mig :)

2008-12-15 @ 22:47:50
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0