Snabb fika och en god middag

Söndagens schema var först en fika med Josefin och Erik i knalleland. Sedan var det att handla mat till middagen jag skulle laga till Johan och Klas. Min tur va det att bjuda på mat, det tog sin lilla tid. Men väntar man på något gott....
Bakpotatis, pepparbiff, bearniesås och en god sallad blev det. Himlans gott och mycket uppskattad av pojkarna.
Kolla på en komedi (som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på), den handla om två vänner som gör en porrfilm för att ha råd och betala räkningar och hyran. Rolig och bra film.
Klas åkte till en vän lite senare så jag och Johan åkte hem till honom och kolla på ännu en till film.
Nu har jag kommit hem, dricker en kopp kamomill te och ska fixa med julklapparna.

Imorgon bär det av till Herrljunga/Ljung. Möter upp Josefin inne i stan på fm och kikar i någon affär och sedan drar vi. Jag är ju ganska glömsk och glömde självklart mitt halsband hos Johan, så måste ju förbi där imorgon också.

Nu är jag ensam hemma igen, lugnt och skönt. Mörkt överallt när jag kom hem, blev ju lite mörkrädd. Nu är det tänt i nästan alla rum. Shit, är så löjlig.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0