Nu vill jag till värmen

Då vart det bestämt! Jag och Alex åker utomlands i Januari. Ska bli helt underbart, kommer hem lagom solbränd till bröllopen :)
På måndag ska vi prata med chefen och se om vi kan få semester, boka resan gör vi då. Jag vill åka nu!

Sitter hemma hos pappa nu, kollat på Narnia och är lagom seg. Har myst med Leo idag, de var hemma hos mamma och självklart åkte jag dit. Måste ju passa på att mysa så mycket som möjligt nu med honom. Jag och Jessika skojja om att jag börjar muta honom i tidig ålder [haha]. Måste ju skämma bort lilla sötnosen.
Ska nog även vara barnvakt åt honom nu innan jul, de ville gå på bio och ha det mysigt snart. Självklart ställer jag upp! Kan ju t om byta pass om jag jobbar den dagen.

Undrar hur det går för Josefin bland pluggandet?

Nu ska jag blossa och dricka mitt vin.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0