Nu vart det över... julen är förbi

Äntligen, äntligen är julen över. Jag hatar julen, självklart är det mysigt oså, men all denna stress gör att jag hatar julen.
Julmaten är helt underbar, kan äta hur mycket som helst. Alla kilon jag tappar under året går jag upp under jul. Så efter nyår blir det till att banta igen, banta inför resan. Träna ska jag kanske göra också? njae, återstår att se.
Fick lite julklappar i år ändå, även fast jag inget ville ha.
-Chokladfontän
-Presentkort på Gina Tricot
-DVD film
-Euro
-Kokbok
-Pengar

23 December firades Josefin på sin 25 års dag. Jätte kul och härlig dag i Göteborg. Spenderade nästintill hela dagen i Göteborg. Sedan va det hem till familjen Persson för att äta tårta,kakor, dricka glögg och prata resten av kvällen.
Julafton jobbade jag så Josefin körde mig till Borås på morgonen. Det va en härlig julafton, massa gott och äta och massa massa choklad! Vad jag älskar choklad.

Juldagen, då åkte vi till Vårgårda och gick till Wärdshuset. Gratis inträde fick jag :) aldrig fel.
Jag och Josefin rocka loss på dansgolvet som vi är så bra på.
Ooh va jobbigt det blev nu.. bloggar mer senare.


Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0