nu är denna dagen över

Nu sitter jag här återigen i min ensamhet.

Mattias och Niclas var här idag och hälsa på, mycket uppskattat. Drack lite kaffe och prata massa strunt (va nog mest jag som prata). Kom in på när vi gick i skolan, våran klass var rolig. Mycket roligt hade vi i hr med byggarna.
Många fina vänner fick man, var ju även där som jag och Josefin blev så bra vänner. Saknar tiden på gymnasiet ibland.
Tråkigt att man inte har kontakt med alla längre. Men det e ju sånt som händer.

Gick på stan med syster idag, köpte mig ett par skor som jag ska ha på nyår. Fin fina skor det där.
Letade efter en klänning till nyår också, men hitta ingen jag verkligen fastna för.
Vet inte vad jag ska ha på fredag heller. Får bli naket.

Nä nu ska jag kolla på Grey's Anatomy i sängen. Imorgon blir det lunch/fika med Mikaela, Lina och Ida.
Godnatt.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0