Julstäd och rensning

Tar just nu en liten paus i julstädet. Har inte hunnit med något städ än och därför blev det idag. Usch, hatar att städa. Skönt när det är gjort och det är fint hemma. Jocke fick allt ställa sig och diska, oavsett om det va efter mig. Något måste han ju göra.
Ska även rensa i min garderob, ge bort lite kläder jag aldrig använder. Kommer väl säkerligen att ångra mig när jag väl har gjort mig av med kläderna, det får bli ett senare problem.
Tänker ju även: Så mycket jag ger bort, så mycket nytt kan jag köpa. Så ikväll blir det att shoppa kläder på nätet.

Imorgon får jag lite julpynt och ljusstakar. Äger nästan inget, lite ljus och fyra julprydnader. Det är allt.
Nä, tillbaka til städningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är allt en liten slavdrivare innerst inne ;-) puss

2008-12-01 @ 19:53:15
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: Martina

Jo, dom brukar växa fort dom små knoddisarna.



Var han för tidigt född ?

2008-12-01 @ 23:39:14
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0