Jag vill att nu ska vara då och då vara nu

Jag är trött och vill bara vara. Vill inte ha massa måsten och vill inte göra något. Inte nu, inte idag. Imorgon kanske.

Yeees, på fredag kommer Maja och co. Jag och barnen ska kanske gå till badhuset och bada. Med andra ord, jag får leka av mig så mycket jag bara orkar utan att någon tycker jag är konstig.
Ska bli så kul att sitta barnvakt åt mina favoriter Charlie och Michelle. Tant Lena är ju självklart bäst och de tycker det är jätte kul att jag sitter barnvakt åt dom ibland  :) (måste ju ta åt mig!)
Nu blir det att svälta sig tills på fredag då, så jag är smal och fin (Skojjar bara Maja!!!)
Jag äter och äter, ibland undrar jag om det är det enda jag gör på dagarna. Går för det inte upp i vikt. Fast det gör mig ingenting, trivs med mig själv. (ibland)

Nu ska jag faktiskt ta mig ett glas baileys och sätta mig framför tven (som alltid) och varva ner. Har blivit mycket jobb och spring fram och tillbaka de senaste dagarna. Ikväll är det även Grey's Anatomy och då är jag inte anträffbar mellan 21 och 22. Förutom i pauserna då. Josefin vet hur jag är vid den tiden på veckan ;)
SEN blir det att sova med en gång efter Grey's, imorgon kommer ju syster och väcker mig tidigt bara för att HON ska sova här efter att hon har slutat jobba kl 8 på morgonen. Usch. Nä, klart hon får sova här. Vi har ju en soffa :)

Nä usch och fy vad allt blev invecklat just nu. Man ska inte skriva exakt det man tänker, då blir allt bara snurrigt. Fast det är väl så i alla mina inlägg. Tänker alltid efter att jag har sagt eller skrivit något. Hoppas ni (få) som läser förstår lite av det jag skriver iallafall.

Imorgon är det Torsdag. Herrejisses va tiden går fort. Snart ett nytt år. Shit.....

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0