Jag kan vara duktig, när jag vill

Kaffe.. vem gillar inte kaffe? Jag älskar kaffe, men... jag dricker alldeles för mycket kaffe har jag kommit på. Blir minst tio koppar om dagen. Så nu ska det bli lite ändring på detta. Ska dra ner på mitt kaffeintag rejält nu. Började lite smått med att trappa ner i helgen, så fyra koppar om dagen, är det mycket? Blev ju faktiskt två igår. Jag är rätt stolt faktiskt.. Nu blir det mer te istället, helst ska det vara fritt från koffein också.

Alex skicka lite bilder igår från i somras/höstas och på hennes katter, så söta katter!
Det va så kul i somras, vi hade det så kul. Nu va det längesen vi festade och det ska vi göra på fredag :) då ska vi ta ikapp oss. Bowling med jobbet och sedan kanske harrys.
Jag vet inte hur många bilder jag har på oss två, ego som tusan vart vi i somras iallafall. Berätta för henne igår att det hade försvunnit lite bilder från mig, att de va borta. Hennes svar blev "VA? va fan, inte de på mig hoppas jag?!" =O Haha.
Nej gumman, inga på dig :)   nä blev lite ledsen när jag såg att mina bilder från London vart borta. Men de är tillbaka nu!
Vart nog bara min dator som fick sig ett anfall igår. Ett anfall som nästan gjorde så den åkte ut genom fönstret. 


Jag testar lite kläder inne på Gina. Babouscka är mitt namn :P


Jag och Alex på Lars Winnerbäck i somras
    
                                           







Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; ha ha, jag skojade ju bara. sidan är jag grymt nöjd med! känns som att det är emma över den. helt klart mig. bilderna ja.. jag glömde.. msn i kväll?

2008-12-16 @ 16:44:25
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0