Mitt tålamod är borta med vinden

Nu har jag ringt ännu ett samtal och skällt på folk, eller varit lite irriterad och sagt vad jag tycker. Har väntat på två par skor sedan i september. Ett par skickades, låg på utlämningsstället i över 2 veckor. Ingen avisering fick man, så det skickades tillbaka. Aaahhh. Blir så arg. Stövlarna har dom på lagret men inte skickat. Får väl stövlarna när vintern är slut. Nä nu ska jag inte beställa mer därifrån.

I fredags var jag barnvakt. Mikaela var här i någon timma, gjorde lite ärenden innan barnen kom.
Vi gjorde tacos, kolla på trolltyg i tomteskogen, Natt på museet och förtrollad. Gjorde snögubbar och en snölyckta (utan ljus). Hade det jätte mysigt och nästa gång jag åker hem till dom ska vi sjunga Sing star . Michelle är grym på Abba låtar och det måste jag ju höra! 5 år och slår sin storebror i singstar. Inte dåligt, min lilla prinsessa är grym.
Efter att de hade åkt hem slappa jag lite i soffan och hoppade sedan in i duschen. Vid tolvtiden kom en vän. Somna väl runt fyra tiden och vakna sedan vid tio. Då fick jag inte sova mer.
Vid ett började jag jobba och va hur trött som helst resten av dagen och somna hyfsat tidigt och gott i sängen i jourrummet. Ännu en natt jag fick sova.



Igår slutade jag ett och åkte hem för att duscha och lägga mig i soffan ooch kolla på repriser hela dagen. Underbart.
Var själv hela kvällen och är fortfarande själv. Musiken är på hög volym och jag sitter här med mitt te och kikar runt på internet.

Om lite mer än en vecka är det julafton, då är det jobb som gäller och inget julfirande för min del. Gråter inte för det. Bara jag får janssons frestelse och skinka på julafton är jag nöjd.

Mitt hjärta, hoppas jag inte stör dig allt för mycket när jag ringer och beklagar mig för dig hela tiden. Vill inte störa dig nu när du pluggar. Men saknar att prata med dig. Vill att du ska komma hem till mig, dricka te och kanske lite vin. Prata massa strunt och att du får se hur jag bor nu. Du åker ju hem snart :(. 
Det är självklart att din uppsats går i första hand, den ska ju vara klar snart och den kommer att bli så bra när du väl är klar. Det vet jag, jag känner dig. Älskar dig. puss

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0