I väntans tider

Nu sitter jag här, lyssnar på Mama Mia soundtracket. Väntar på mamma och Marianne, dricka kaffe och äta lussekatter. Blir att jag åker med mamma hem till henne. Har med mig massa tvätt jag ska hinna tvätta innan jag ska hem till Josefin. Fast min mamma är så snäll och hjälper mig säkert. Äta julskinka och dricka te. Mmm, det e gott!

Gjorde iordning de sista julklapparna igår, de jag har köpt. Så kära bröder, ni får era efter jul.
Hoppas och tror att mamma o Börje kommer bli jätte glada för sin julklapp, pappa också. Undrar om jag får någon fin liten julklapp iår? Har inte önskat mig något speciellt, bara lite euro till min och Alexandras resa i februari.
Julklappen till mamma och pappa är i allafall en digital fotoram (kan berätta här, de läser inte ändå). Har lagt in lite bilder redan på oss barn. På mammas och Börjes är hans barn med också. Och självklart min brorson.
På pappas är det massa bilder på mig [haha] nä..

Nä, nu är jag riktigt kaffesugen och nu får de bannemig komma hit.
Imorgon är det Göteborg som gäller, fira älskade Josefin på hennes stora dag!

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0