Hotell bokat och nu är det klart

Fira det nya året blir i gbg, hotell och med vänner. Hotellet blev bokat idag (för ca 30 min sedan) och nu är det inte massa frågetecken på vad man ska göra eller vart man ska vara på nyårsafton.
Nu hoppas jag på att årets nyårsfirande blir helt underbar. De senaste två har varit (för mig) en besvikelse och vill inte minnas dem. Nu ska det bli kanon iallafall. Det måste det. 

Nu har jag precis kollat på Grey's, vill helst se alla avsnitt nu på en gång men får banne mig vänta. Har ju inget att se framemot annars. 

Huvudvärken kommer smygande och ska nog tacka för mig idag och säga godnatt. 
Morgondagen är en ny dag och ännu en arbetsdag. Sen ledig tills på lördag. 
Jobbar med Alexandra imorgon. Det va längesen.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

KLart att det kommer bli roligt :D wiho! Liza får leka översättere.. hahahahah!

2008-12-10 @ 23:00:07
Postat av: Emma

Svar; Har uppdaterat nu.. Haha...

2008-12-12 @ 09:06:32
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0