Det finns snälla människor

Har precis avslutat mitt samtal med personal på Telia. Blev riktigt förbannad när fakturan kom i morses. 1763 kr??!! WTF!
44 sidor vart den på, kolla igenom och såg att något inte stämde. Självklart inte! Ringer til Telia lagom förbannad och får prata med en tjej. Jag fick ett nummer jag skulle ringa men det numret funkade inte. Ringer till Telia igen och får återigen sitta i kö i ca 15 min. Tillslut får jag prata med en annan tjej och hon hjälper mig så mycket hon kan och kollar igenom min faktura. Hon ser att tjänsten jag har beställt inte finns med och hon lägger till den (igen). Så tack så mycket Marie på Telia. Hon var ny på Telia och hade inte lärt sig allt än, men denna underbara och snälla Marie hjälpte mig och drog av 1000 kr från min faktura! Nu är min dag bra igen, nu är jag glad.

Idag ska jag vara barnvakt åt mina änglar. Funderar nästan på att gå ut och göra snöänglar och en snögubbe. Jisses va mycket snö det är och det snöar fortfarande. Mikaela ska även hon komma och umgås. Blir kanske badhuset, men det är så fruktansvärt kallt ute och blir nog att vi sitter inne och ser en bra film och myser i soffan istället (förutom när vi ska leka i snön då). Lite synd nu att jag inte har mina termobyxor här. Men men, jag får väl köra med dubbla byxor och långkallingar. Dom är ju så snygga mina långkallingar.

Nu ska jag nog städa lite och diska, sen får jag väl ta på mig kläder, kan ju inte springa runt i pyjamas hela dagen.
hejsvejs


Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0