Barn prat och smått&gott

Fick precis höra 'Lena, det är nog dax för dig att skaffa barn, du har ju mer koll på bebisar än vad föräldrarna har!'
Men nej, jag vill inte ha barn än. Jag vill vänta. Är ju faster iallafall.
Min plan sprack för ca 1 år sedan.
När jag var i dom sena tonåren, hade jag som plan att jag skulle ha mitt första barn när jag blev 22 och gifta mig vid 25 års åldern. Men icke. Tror inte att det finns någon som är den "rätta".
Jag vill plugga, jag vill göra saker som att resa och flytta runt. Jag vet inte vart jag vill bo permament eller vad jag vill jobba med resten av mitt liv. Det enda jag vet är att jag vill jobba med männsikor. Det är den enda planen jag tänker fullfölja nu.

Idag har jag varit i stan hela dagen, lunchade med Josefin och Percka. Köpte mig en jätte fin klänning på Gina innan jag och Percka åkte genom stan för att lämna tillbaka varor som vart fel och Josefin skulle intervjuva folk.
När vi hade parkerat bilen utanför mig fick jag ett sms från Josefin där det stod 'ring mig kvinna' Haha. Ringde upp och vi satte oss i bilen igen och hämtade upp henne och körde sedan till knalleland där vi gick runt och kolla. Köpte mig ett par jeans och sedan fika vi.
När vi sedan kom hem till mig igen kolla vi på 300. Han hade ju inte sett den filmen. Nu är det 3 timmar sedan han åkte hem och jag sitter här, jätte trött och ska snart gå och lägga mig.

Imorgon ska jag på middag hos syster och blir kvar i Ljung tills på söndag. Utgång med Josefin och Mikaela på lördag. Ska bli riktigt kul! Falköping är väl inte det roligaste stället att gå ut på men får nog ge det en chans. Kan ju säkert vara kul. Är ju med Mikaela och Josefin, så det kan inte bli annat än roligt och katastrof :).

Domen kom igår. 9 år blev det.

Godnatt allihopa.



Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0