att bränna sig själv

Det finns inte ord på hur människor kan vara så irriterande och dumma i huvudet!

Har nu varit ledig sen kl 10, börjar kl 15 igen och ska då vara på jobbet i 26 timmar. Himla tur att man får sova några timmar på jobbet, annars hade jag aldrig pallat med det. 5 Januari börjar vi med vårat "nya" schema. Vet inte alls hur det blir, går väl säkert tillbaka till det gamla. Tråkigt, gillar detta schemat vi har haft i 1 månad nu. Men man vet aldrig.
APT möte imorgon och lite julmys, sista mötet för i år.

Jag orkar inte mer nu, jag vill inte. Låt mig bara försvinna och låt mig vara ifred.

 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Lena....



Nu vart jag orolig... är det inte bra?



Snälla deppa inte ihop...



vi älskar dig...



kramiz

2008-12-09 @ 17:08:23
Postat av: Anonym

Älskar dig!

2008-12-09 @ 20:13:55
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0